خرید و فروش دستپاکن

خرید و فروش دستپاکن

خرید و فروش دستپاکن برای سهولت انجام کارها و تمیزکاری بهتر، اهمیت خاصی دارد. پارچه دست پاک کن برای استفاده در تمامی کارگاه ها، تعمیرگاه ماشین، مکانیکی ها، چایخانه ها، تراشکاری ها، روغن کاری و تمیزکاری دستگاه های صنعتی کاربرد دارد.

تهیه پارچه دستپاکن از ضایعات پارچه

پارچه دستپاکن اغلب از ضایعات پارچه، ضایعات نخ، پارچه دم قیچی، پارچه تریکو ریز و خرده پارچه ها برای مصارف دست پاک کنی تهیه می شود. تمام کارخانجات  خودرو سازی، شرکت های صنعتی، قطعه سازی و کارخانه های تولید کننده مواد غذایی نیازمند پارچه دستپاکن هستند.

کاربرد پارچه دستپاکن

پارچه دستپاکن از کاربردی ترین و پرمصرف ترین نوع پارچه می باشد که در منزل و صنعت استفاده می شود. از این پارچه برای تمیز کردن انواع وسایل صنعتی، گریس، روغن و آب اضافی موجود در محیط کار استفاده می شود.  قیمت مناسب این پارچه، باعث شده تا مصرف کنندگان زیادی داشته باشد.

معرفی انواع پارچه

در هنگام خرید پارچه دستپاکن باید به جنس انواع پارچه ها باید دقت زیادی کنید تا پارچه مناسب را خریداری کنید. پارچه ها دارای کیفیت های مختلف با کاربرد های گوناگون می باشند و الیاف به کار رفته در پارچه های مختلف با هم متفاوت می باشند. اگر اطلاعات کافی ای درباره خرید پارچه ندارید پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید پارچه را مطالعه کنید.

خرید پارچه دسپاکن

پارچه کشمیر

  • پارچه کشمیر از موی بز کشمیر یا بزهای دیگر تهیه می شود. این پارچه را  نوعی پارچه پشمی می دانند ولی در حقیقت پارچه ای ساخته شده از مو می باشد. این پارچه دارای بافت ظریف، سبک، لطیف و بسیار محکم می باشد. لباسهایی که از این پارچه دوخته می شوند، بسیار با کیفیت و عالی هستند. پارچه کشمیر از پارچه های پشمی تهیه شده از پشم گوسفند، سبک تر و گرم تر می باشند.

پارچه برزنت

  • پارچه برزنت از نخ پنبه ای سنگین و مقداری نخ کتان، تهیه می شود. پارچه های برزنت را محکم ترین، سنگین ترین و با دوام ترین پارچه ها می دانند. در ترکیب این پارچه به جز نخ پنبه از الیاف مصنوعی هم استفاده می شود، به همین دلیل در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

پارچه شیفون

  • پارچه شیفون نوعی پارچه ابریشمی سبک، دارای بافت ساده می باشد. این پارچه کمی درخشان است. این پارچه برای دوخت لباس شب کاربرد دارد. در بافت این پارچه، نخ کرپ بسیار محکمی استفاده شده است.

پارچه کتان

  • پارچه کتان یکی از معروف ترین جنس ها در بین پارچه ها می باشد که حداقل تا به حال یک یا چندین بار از این پارچه استفاده کرده اید. پارچه کتان از الیاف گیاهی ساخته شده است. این پارچه نرم و بادوام می باشد. از پارچه کتان برای دوخت ملحفه و پیراهن استفاده زیادی می شود.

پارچه کرپ

  • پارچه کرپ از ابریشم یا پشم تهیه می شود که ظاهری برجسته، چین دار و وزنی سبک دارد. از پارچه کرپ برای دوخت انواع لباس، بلوز، کت، شلوار و مانتو استفاده می شود. از پارچه کرپ در دوخت پرده، روبالشی و زیر پرده ای هم استفاده می شود.

پارچه داماس

  • پارچه داماس دارای طرح ژاکارد می باشد. در این پارچه طرح الگو، داخل پارچه بافته شده و در برخی موارد هم تلفیق بافت و چاپ الگو می باشد. الگوهای داماس تک رنگ یا ترکیب چند رنگ می باشند.
  • 6 14
    نمونه ای پارچه داماس

پارچه ژرژت

  • این پارچه معمولا از ابریشم خالص تهیه می شود. اما امروزه در تهیه این نوع پارچه، از الیاف مصنوعی مانند پلی استر، ویسکوز و ریون مصرف می شود. نخ های به کار رفته در ساخت این پارچه، ساختار پیچیده ای دارند. پارچه ژرژت از پارچه شیفون کمی سنگین تر و قابلیت ارتجاعی و درخشندگی کمتری دارد.

پارچه ژرسه

  • پارچه ژرسه در گذشته از پشم ساخته می شد. اما امروزه از الیاف مصنوعی و الیاف پنبه ای تهیه می شود. این پارچه نرم و کشدار می باشد. وزن این پارچه سبک بوده و برای تهیه لباس هایی مانند جلیقه و مصارف منزل مانند ملحفه ها، استفاده می شود.

تور

  • پارچه تور در اصل از ابریشم و نخ کتان تهیه می شد. اما امروزه این پارچه از نخ پنبه و یا الیاف مصنوعی ساخته می شود. تور با استفاده از الگو و طرح هایی با بافت باز تهیه می شود. پارچه تور بیشتر برای تزیین لباس ها و یا دکوراسیون منزل کاربرد دارد. از تور برای زیباسازی لباس های محلی بسیار استفاده می شود.

چرم

  • به پارچه ای که از پوست حیوانات تهیه می شود، چرم می گویند. چرم ها با روش ها و تکنیک های مختلف از انواع حیوانات تهیه می شوند. چرم گاو بیشترین نوع چرم بازار می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. چرم پارچه ای مقاوم است که چروک نمی شود. رنگ چرم به پوست حیوانی که از آن تهیه شده،  بستگی دارد.

پلی استر

  • پارچه پلی استر از الیاف مصنوعی تهیه شده از آب، نفت و پلاستیک می باشد. به پارچه پلی استر پارچه پلاستیکی می گویند. این پارچه دوام زیادی دارد اما تنفس پوست بسیار مشکل است. این پارچه جاذب عرق نیست. پارچه پلی استر در برابر فرسایش، چروک شدن، کشش و تاثیر مواد شیمیایی، بسیار مقاوم می باشد.

کلام آخر درباره خرید و فروش دستپاکن

نساجی آیری تولید کننده انواع پارچه مانند پارچه های دست پاک کن در انواع و سایزهای مختلف آماده ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش دستپاکن به تمام کارخانجات نیازمند پارچه دست پاک کنی می باشد. تمام مصرف کنندگان پارچه های دست پاک کنی، می توانند محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب از این نساجی،  خریداری کنند.

منتظر تماس گرم شما مشتریان عزیز هستیم….!

تلفن تماس:۰۹۳۹۰۴۰۶۰۲۸

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *